Výměna a vrácení zboží

Potřebujete vrátit zboží, vyměnit zboží nebo uplatnit reklamaci? Žádný strach! Vyberte svůj problém a potom vyplňte příslušný formulář. Na reklamace a vrácení zboží se u nás vztahují stejná pravidla pro běžné zákazníky i pro firmy.

 
 
Zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. K odstoupení od kupní smlouvy můžete využít formulář, který Vám přišel emailem společně s potvrzením objednávky, nebo ho také naleznete zde.

Při nákupu přes internetový obchod máte dle dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit nebo požadovat výměnu.

Co musí splňovat zboží v případě, že jej chcete vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů?

  • zboží nesmí nést známky opotřebení vzniklého takovým nakládáním se zbožím jinak, než je nutné (pokud víte, že zboží nenaplňuje Vaše představy a budete jej vracet, není důvod, abyste zboží nechali Vašim mazlíčkům „napospas“ – zboží může naplňovat představy někoho jiného) 
  • zboží nám musí být dodáno zpět zabalené způsobem odpovídajícím vlastnostem zboží, jeho hodnotě a způsobu dodání zboží zpět prodávajícímu 
  • v případě, že jste ke své objednávce obdrželi dárek, jste povinni vrátit společně se zbožím také dárek

O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.


Vrácení zboží

POZOR! Pokud se rozhodnete zboží vrátit, pošlete nám ho na adresu:


Pro doručení poštou:

Wanted dog s.r.o, P.O.Box 56, 82016 Bratislava, Slovensko

Pro doručení kurýrem společnosti Packeta:

Wanted dog s.r.o, Zelená 2, 900 45 Malinovo, Slovensko

Toto jsou dvě oddělené adresy, které můžete použít podle toho, jaký způsob doručení preferujete.

 

Ke zboží není nutno přikládat fakturu, stačí přiložit vyplněný formulář s číslem objednávky, kontaktem na Vás a číslem účtu, kam máme vrátit peníze. Peníze za zboží vám zašleme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

 

Vždy prosím dodržte tento postup:

  1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté a s veškerým příslušenstvím.
  2. Zboží pošlete do čtrnácti dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět)
  3. Připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte formulář.
  4. Zboží nezasílejte na dobírku (nebude převzato).
  5. Podle obchodních podmínek je také možné  zaslat odstoupení od smlouvy na email info@wanteddog.cz

Při vrácení objednaného zboží, je zákazníkovi vrácená kupní cena zboží. V případě vracení peněz převodem, pošlete číslo účtu

Kdy mi vrátíte peníze 

Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vracení zboží jsou v tomto případe na straně kupujícího.


Jak postupovat při reklamaci
Ač se snažíme prodávat takové produkty, aby se tak dělo co nejméně, i tak se zboží občas porouchá. Pokud se tak stane, zajistíme vám co nejrychlejší opravu či výměnu zboží, nebo vám vrátíme peníze.
 
Pro úspěšné a co nejrychlejší vyřízení reklamace vás prosíme o:
  • Co nejdetailnější popis závady.
  • Doručení reklamovaného produktu spolu s veškerým příslušenstvím.
  • Stačí vyplnit Reklamační protokol.
  • Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případe spotřebitele máme na na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případe, že máme od vás veškeré podklady. 

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Stačí Vám doklad o koupi výrobku nebo číslo objednávky a vyplněný Reklamační list.